Är med Natta, har vart lite oaktiv (a)

Hallojsan:D!
Nu har jag varit lite oaktiv, men har inte riktigt haft tid att sitta o slöa framför datan^^! Jag har ju lixom sommarlov och har massa sköjj hela tinx'D! Imorrn blire sommarkul, då ska jag steka:P.. Hoppas vi går ner till stranden direkt! Iaf ska det bli skönt och kul^^! Längtar ärligt till Spanien nu:P.. Ska bli möööörk^^! Heheh:P.. Hade ju tänkt färga håret, men isf blir det efter:P.. Men då kanske det ser helt sjukt ut om jag är mörkhyad och har mörkt hårx'D.. Men men:).. Vi får se^^! Oavsett vad så ska jag åka upp till Stockholm med Jejja någon gång snart:D! Då ska jag fan ta med mig as mkt pengar så att jag kan shoppa gärnet asså;o! Heheh:P.. Måste hitta mina Kappahl presentkort på 250kr eller vad det nu är:p..
Var iaf med Natta till Eskilstuna idag, köpte 2st t-shirts och 1 par shorts:P.. Biler kommer möjligtvis^^! Sedan köpte även hennes föräldrar ett fotsmycke åt mig, tack tack:D!
Hittade ett par skor som jag VERKLIGEN ville ha, men men:/.. De var lila med typ 10cm klack, så skulle ändå aldrig kunne gå med dex'D.. O de kostade typ 1300kr, men men^^! Snygga var de:O! Just nu är jag o Natta uppe och ser på tv, samt sitter vid datanx'D.. Heheh:p.. Det var allt:D!
signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0