Bilder:D!

Hejsan:D!
Här kommer bilderna jag lovade er^^!

lö
Blomma
kj
.
yj
.
jh
.
hsgdgh
Buskex'D<3
hgd
.
jk
.
gs
.
hgj
Lite molnigt vare allt (iaf i början) x'D
hj
Blomma - igen^^
fgj
.
dgf
Kanske märker ni att jag gillar att fota naturen x'D?
gkghk
RaNdOm - Men kan aldrig hålla mig borta från at fota - ALLT x'D
gh
ÄNTLIGEN några bilder på Natthuzen:D!
gkh
<3
fj
<3
kgk
Här befann vi oss då:D<3
jkh
<3
vc
<3
fhg
Bad om en lite "seriös" bild och det fick jag:D<3
hjl
Sen blev det mer oseriöst än nånsinx'D
jkh
Hahah, kan nån förstå att vi köpte SAMMA julklapp til varanx'D? Fick ett likadant, fast ett J ofc:D!
j
Lite catwalk x'D<3
mb
Peace to the world;D!
l
Lite Gympa;D
dhj
k
m
När jag gjorde likadant hittade jag lite spännande sakerx'D<3
8
<3
b
Sedan lite bilder på mig då, hehe, ursäkta att jag inte ser klok ut (a'
n
Jag igen..
b
rsäkta igen för att jag inte precis är så finx'D
b
x)
f
Det är faktist inte bara jag som gillar att fota naturen - det gör Natta med:D<3
g
Vem smsar Natta med då;D!?
,
Dessa gjorde jag igår på henne:D! Heheh, redan förstördax'D
m
Yäääs, lite music:D!
n
Oh, Natta leker DJ x'D
n
O så lite dansx'D
v
<3
m
<3
n
Yohox'D
v
Hahah, omfg vad ful jag ärx'D Men Peace foreva:D
m
Oh shietx'D! Ignorera mitt fejsx'D
m
(a'
n
Här är mitt halsband:D
b
oh vad jag är tjock x'D
v
n
Snacka om fin tomt:D
n
<3
n
Tror ingen har sett min Malmamarken-fjortis video men här gör Natta den delen som får de flesta att asg x'D
m
Natta ännu mer wannabe mex'D
l
Natta när hon fick veta att alla bilder skulle ut på min blogg xD - Jag lugnade henne med att jag inte har hög statistik x'D
m
Oubs, råååkade bara ramla litex'D
b
Omfg x'D! This song owns:D!
ö
Natta hittade en gatlyckta som hon hade lite kul medx'D<3
h
Kära Malmköping<3
h
Vi drog till lekplatsen för att fota lite (A)
n
Hahah, Natta i vår älskade minnestunnelx'D! Fy vad vi var roliga när vi va små:)).
m
*Öhm* Jo, jag är sååå snygg *not* x'D
k
Omfg vad jag är fulx'D
n
Hållqvist på taketx'D
n
Natta-lyckad åkningx'D
k
"Hallå" x'D
g
<3
g
Påväg tbx nu då^^!
h
Min favorit i pryl 7;ans skyltfönster x'))
h
Nattas favvo *asg* x'D<3
g
Så slutade det med smsx'D
g
O så ringde jag Jonathan ofc x'D

Hahah, ja:D! Det var inte riiiiiiktigt alla bilder (finns typ 50 tillx'D) Men tror ingen orkar kolla och jag orkar verkligen inte ladda uppx'D<3 Men men:D<3 De dyker nog upp någon gång:D!

Hare gött/Cince<3

Kommentarer
Postat av: hej

Noppa INTE ögonbrynen, du har helt sjukt snygga ögonbryn! Jag skulle seriöst kunna döda någon för såna ögonbryn, assnygg färg också! Du kommer ångra dig om du noppar dom, jag gjorde samma sak i din ålder och gud vad jag ångrar det nu! Du kommer lätt att kunna bli modell, men om du skaffar några fula fjortisögonbryn så kan man inte bli modell. Lyssna på din mamma! :)

2010-06-22 @ 12:53:19
Postat av: phemmie

Heyy, fina bilder!

du ser ut att ha talang för det där :)

2010-06-22 @ 13:17:17
URL: http://eiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0