Glad Midsommar everyone:D!

Hejsan:))!
Idag var det midsommar och det tror jag ingen missat:D! Hahah, ätit massa gött, mest jordgubbar:D! Hahah, de flesta är nog ute och kröker just nu:P.. Men inte jag^^! Heheh:P.. Önska jag var, men men x').. Får vänta ett par år *suck*.. Men nu vet jag vad jag ska göra den 3-10 juli augusti iaf:P.. Ska till SPANIEN :p.. Ni kanske undrar "ÄR HON INTE GLAD!?".. Jo, visst är jag det, kommer bli as skönt och ska sola o bli brun som in i hälsike (h).. Men Jejja ska inte med o då kommer det fan va as tråkigt:(.. Kommer inte ha NÅGON att va med när jag har tråkigt:'/.. Aja, jag ska inte deppa:P.. Det är ju trots allt Spanien, o jag ksk hittar nån pooolers där :P.. Kommer ju typ inte kunna ta hand om mina ninungar ALLS! Veckan innnan är jag lix på ridläger, sedan går det 1 dag sedan är jag i Spanien >...<! O det är typ veckan de ska säljas:((! Aja, får lösa det:P..

signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0