Godmorgon:D!

Hejsan:)<3

Nu är det morgon då:D! Eller morgon och morgon men ja:D!
Kommer ha ganska tråk idag:/.. Natta ska på tennis och sommarkul, Wilma ska på tennis o.s.v x'D!
Heheh, kommer då inte heller ha så mkt att blogga om:)..
Min lillasyrra ska på ridläger idag så kommer ha det fett lugntx'D! Hahah, bara min data o jag (a).. Jao:))..
Tror jag möjligtvis ska fota kaninungarna (som man nu börjar skymta teckningen på:D!!) och kanske lite egobilder, då jag ändå har ont om det:)!
Hahah, lägger antagligen upp senare dåh:D! Men först måste man ladda batteriet:o x'D!<3
Just nu sitter jag o lyssnar på msik på spotify:P..
Heheh, har hittat några låtar jag verkligen gillar och tänker nog lägga upp en ny topp TIO;D!<3 Fast det kommer nog ta ett tag då det är väääldigt svårt att favorisera låtar:).. Men kan säga att det finns en del som gått om Grooves så:D! Heheh:)..
Om någon har fler tips så skicka de gärna:D<33

Hare gött/Cince<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0