Lite frågor:D!

Hej!

Till er som faktist läser min blogg (typ max 1 x'D) här kommer lite frågor ni skulle kunna underhålla er med att försöka svara på (a)

1. Vad är mina favorit smycken?
(1) - halsband o örhängen
(x) - örähängen o ringar
(3) - halsband o ringar

2. Vad har jag för djur hemma ;D!?
(1) - Hund och Laniner
(x) - Katt och Kaniner
(3) - Katt, hund och kaniner

3. Hur många kaniner ägen jag, som är hemma hos mig (INTE med kaninungarna)
(1) - 3st
(x) - 2st
(3) - 9st

4. Vad är mitt favorit djur;D!?
(1) - Kanin
(x) - Katt
(3) - Häst

5. Vad är min favorit färg;)?
(1) - Mörkblå
(x) - Ljusblå
(3) - Havsblå

6. SIST, men inte minst;D! VAD heter jag ;D!?
(1) Denice
(x) Julia
(3) Cince

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0