Mår inte så bra:/..

Hej!
Jag mår inte så bra just nu, gick typ o la mig 2-3 (på morgonen) och vaknade 5:20 ungefär, så har inte sovit så mkt.. Sitter och lyssnar på Groove Coverage och laggar sönder på batterina i min datamus som ska dampa och hålla på att ta slut så att den knappt funkar *suck*.. Aja, mår typ skit illa och huvet känns as tungt (big head x'D), haha, men hade iaf tänkt lägga upp lite inlägg..

Skulle varit med Ella idag, men blir nog inte så nu:/.. Kommer inte orka med dagen och skulle bara vara sur och trött, då är det varken kul för henne eller mig.. Men aja, ska försöka skriva ganska mycket inlägg och så idag, så att jag tar igen när jag var oaktiv:P..

Hare/Cince

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0