Natthuz<3

Hejs:D!

Är ju bara TVUNGEN att lägga in en liten sak om en särskild person vid namn Natalie Josephine Ingeborg Hållqvist / Rebecca Anny Svea Johanson :D<3

Du är mitt liv gmn<3 Du är min ängel som skyddar mig från att falla<3 Om jag ändå lyckas falla, så flyger du för att hindra mig från att slå i marken<3
När allting skiter sig, gör du så att allt känns bra igen, du får mig att skratta, du får mig att le<3 Det är svårt för mig att vara lika snäll som dig, men jag försöker<3 Men jag kommer aldrig lyckas, för du är min ängel, min skyddande ängel<3
När allt skiter sig, så kan jag dela det med dig, du delar på MIN smärta, det är fan en stor grej<3 Du är min underbara sis, din lilla filur till tjej:D!<3

Älskardej natta<33

Puss/Cince<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0