Sitter och myser med underbaringar<3

Hejsan:D
Just nu sitter jag och myser med en liten kaninunge (Nelly). De är helt underbart söta alltså:o! Kanske slänger upp lite bilder sen då:).. Senare blir det nog Natta och sen vet jag intex'D! Heheh:P.. Ska nog göra en sådan där sak som placeras i slutet av texten så att jag slipper skriva "hare gött/cince<3". Inte för att det är jobbigt, men tkr det är snyggare med en sådan:D<3!
Jaop:).. Snart öppnar nog kakninungarna ögon och öron till de som är intresserade av sådantx').. Då kommer de bli sjukt söta:o! Fast det är de ju redan nu så (a)<3
Sedan kommer det inte bli fler kaninungar för iår :(.. Men nästa år blir det minst dubbelt så många kullar:D! Hihih, å då har jag mitt stall med *omfg as lyckligast*!
Har även beställt en sele+koppel (300cm) till kaninen som kommer flytta hit i höst:D! Från www.Rabb-it.se
Selen finns under bogselar, exklusiv och heter Vinbärsrand och kopplet finns under koppel och heter rosa kamo :D!
Jao, detta fick bli ett litet kanin inlägg då jag nästan aldrig bloggar om de, även fast de är halva mitt liv:))<3

Ciao/Cince<3

.
(sele, 80kr)
.
(koppel 40-80kr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0