Sommarkul^^!

Hejsan:D!
Ska Snart till sommarkul:).. Fast först blire som vanligt tennis, men den mobbar vi eftersom att jag inte är med i denx'D.. Hahah, men jag ska iaf kolla på och det är jätte roligt:D! Faaast, det kan bli lite långtråkigt, men men^^! Hoppas vi går ner till stranden direkt idag igen på sommarkul, vilket jag inte tror att vi gör, men men^^..
Just nu sitter jag och äter frukost, fil och "crunshy" hahah, ingen aning om hr det stavas, men jajax'D.. Hahah:P.. Men nu finns det inget mer att skriva såå..
signatur

Kommentarer
Postat av: D.Dede

Taack gumz =D de värmer! mm men även om du blev stum hitta du några ord allafall =D



Kärlek

/ - D.

2010-06-29 @ 11:20:16
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0