Tar nya tag!

Hejsan!
Nu ska jag försöka gaska upp mig! Inte kan jag väl låta en person förstöra hela mitt liv? Nej nej! Jag ska inte låta mig falla så lätt inte! Det är bara så himla lätt att må dåligt! Speciellt när man känner sig ouppskattad av någon man verkligen gillar! But as i use to say; Livet ÄR som en dans på rosor, men ibland kliver man på taggarna - Men det är bara att fortsätta, för man blir van! Fortsätt kämpa!
Detta är ord jag måste tänka flera gånger om dagen! Jag lovar, det får en att må bättre:)!

Så, hare/Cince<3

Kommentarer
Postat av: MelvinsTjej@bdb

Sv: Tack så jätte mkt !! :D

aha ..:/ men jag själv tycker om att vara ute på landet !!! ;oo Det är as skönt ;o det är så tyst och lungt o skönt ! (a) <3

2010-06-23 @ 13:53:20
URL: http://sweetemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0