Till delad den som jag älskar<3

Hejsan!

Nu hade jag tänkt skriv om den personen som jag älskar:o! Heheh, tänkte skriva om honom eftersom jag aldrig gjort det förr på bloggen (inte änns på de som betyder :oo!!)

Kärlek, det är en svår sak, att älska, det är lätt, men att få tillbaka sin kärlek är faktist jävla svårt! Man måste orka ta slag, som träffar en hårt! Man måste våga chansa, men det gör inte jag..

Det finns en anledning, till varför jag inte vågar, det skulle aldrig funka, det vet faktist jag! Varför just dej, ja det undrar fan jag, varför ska jag alltid falla för de jag inte kan få? Inte kan nå..

Hade du vetat, vad skulle du sagt då? Det är en fråga jag klurar på rätt ofta.. Jag är ofta nära på att skriva vad jag känner, men om det sket sej, skulle vi då fortfarande va vänner? Så jag suddar ut det och skiter it.. Fast då mår jag ännu sämre, ja rent av PISS!

Snart så flyger tiden iväg, du hittar någon annan, för jag vet ju själv att du inte kommer stanna för min skull. För du vet ju inte vad jag känner och då är det omöjligt.. Det är bara mitt fel, att jag är så feg:/..

Fast jag vet ju ändå att jag inte dej kan få.. Det är ju faktist weird att jag kan känna så jag gör :o..

Men jag får släppa mitt tag om dej, fast då kommer jag att falla.. Men jag får bygga upp det igen, kämpa för mitt liv.. Men du är fan min trappa, som kan få mig att må bra, så himla jävla lätt.. Men nu har allt gått snett, jag hör knappt av dig mer..

Fatta att jag äskar dej..

/Cince</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0