Tråkig:)

Hejsan:D!
Gud vad jag är tråkig egentligen, borde hitta på något roligt att skriva om:P..
Mina kärleksproblem är nog inte så roligt att läsa om och inte heller om mina underbara, nyfödda kaninungar:P..
Mitt liv är rätt boring just nuex'D!
Jo, fick sommarlov för några dagar sedan och vet ni vad som är piss!? MINNESKORTET TILL "MIN" KAMERA HAR PAJJAT, SÅ NU KAN JAG INTE FOTA, GAAAAAH X'P!
Så nu ska jag "slösa" MASSA pengar på ny mobil, minneskort till den + minneskort till kameran x'P! Kanske även hörlurar till datan och ett nytt objektiv till kameran (HATAR att inte kunna zooma mer än 55mm x'P!).
Så, ja det var lite om det:)..

Slänger upp en halvgammal bild på mig också^^
Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0