Trött som in i helsike:o!

Hejsan^^!
Nu är jag tillbaka hemma hos Natta efter en lång, lång dag:)!
Det började med att vi skulle på tennis, men ville inte ha långa tajts, så var tvungen att gå hem innan:P.. Sedan gick jag alltså till tennisen och var där i ca en timme:P.. Sedan blev det sommarkul, vilket var rätt roligt, fast inte i börjanx'D! För då skulle vi plocka blommor och göra en midsommarstång (as boooring).. Jaop, men sedan åt vi lite och Natta, Wilma o Liw gick sedan och badade, men jag hade ingen lust så jag spelade kort med några stycken:)! Det var riktigt kul^^! Sedan efter typ en timme så kom Natta upp från badet och vi bestämmde oss att spela kotten med Gustav (mitt fadderbarn xD).. Jaop, men när de skulle ner o fråga Wilma om hon ville vara med så tog det typ 20 minuter för dem att komma tillbaka och då hade jag redan börjat spela med Malin, Jonna och Alexandra, hahahah x'D! Jaop:).. De vann typ as stortx'D! Men, men:D! Det var iaf jätte roligt:)! Sedan var det konstigt nog slut:o! Gud vad snabbt det gick egentligen x'D! Just det, vi fick glass med:P.. Heheh, jätte gott^^!
Men, men sedan begav vi oss hem till Natta för att hämta min mobil och sedan gick vi hem till mig:).. Där hemma lämnade vi mina saker:)).. Men gissa vad som hade hänt:o? En propp hade gått för typ en timme sedan och AC hade panikx'D! Hahah, så vi försökte hjälpa men propparna tog slut O..O! Jaop, men pappa skulle komma hem med nya och jag o Natta hade bråttom för vi skulle till Katrineholm och äta på donken:P.. Yes, så sedan begav vi oss till Katrineholm och så åt vi lite food:D! Mums säger jag bara^^! Men nu är jag alltså hemma hos Natta och jag har några bilder från tennisen som jag ska ladda upp senare:D! (Även några från sommarkul när alla dansar runt granen, förutom jag som var fotograf x'D).. Japp:).. Så när jag kommer hem igen så laddas dessa upp:D!
Ja, till den som orkade läsa allt det där så var det allt:D!
signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0