Hemma från bowlinghallen!

Tja :D!

Jag har precis kommit hem från bowlinghallen, jag var där med Valentino (det va ett tag sen ja va med henne :c !) och vi hade jätte roligt, eller jag hade det iaf :D ! Valentino prövade ett antal bowlingstilar men jag håller ändå fast vid att min "kärringstil" är den bästa^^! Även om jag lyckades kasta klotet rakt ner i rännan ett antal gånger.. Men det hör inte hit, hehe ;D ..
Men ja, jag hade såklart kameran med mig och här kommer några bilder jag och valle tog :)!

1
3
Stil 1
4
stil 2
5
stil 3
6
Dagen avslutades med detta ;)
slutsak

Kommentarer
Postat av: VALLE :d

Jaa, de va skit långt sen ju :(

vi måste va snart igen :]<3

HAHAHA, mina stilar ääger ;d

ily ♥

2011-02-24 @ 20:51:30
URL: http://valentiinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0