Jaa ni..

Hej!
Jaa, just nu sitter jag uppe och funderar på om jag ska göra en ny blogg design, det tog jätte lång tid att göra den jag har nu, men tkr inte om bilden på mig, hehe xd.. Men vet inte om ja orkar lägga ner så mkt jobb på det just nu :p Så vi får se xd Och så är det ju så att ja bara kan använda mitt ps 1 gång till xp! Blöööö säger ja bara... Hur ska ja klara mig utan det x)? Hehe :) Men ja..
Jag har fått nya gympakläder iaf.. En vit tröja med en röd blomma på och ett par svarta puma shorts^^ Jao.. Puma shortsen vet ni nog hur de ser ut, men lägger väl upp någon bild på det senare ^^ (har inte min kamera här just nu och orkar inte hämta den xd)
Jaa, det var väl allt:)
signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0