Min underbara flicka!

Hej!
Idag var jag på ridskolan o red med Wilma i min ridgrupp och guuuud vad hon vad duktig!! Förra veckan skenade hon runt och gjorde en annan häst lite tokig så att den slängde av en tjej och den här veckan, HUR DUKTIG SOM HELST! Hon har förändrats så himla mycket på en sådan kort tid!
I början har hon vägrat att komma i hagen, det är så gott som löst nu, hon kommer bara man lockar med lite hö :D!
Hon har även vägrat låta en lyfta hennes hovar, det har hon slutat med nu:D
Och såklart.. Det där skenet! Efter dressyrdagen (då vi satte på ett skarpare bett) har hon slutat med det och jag rider på mitt vanliga bett igen :D!
Sååå duktig är min flicka!
wilma
slutsak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0