Mina Kaniner

Hej!
Till er som inte visste det så har jag en kaninuppfödning (läser ni gamla blogginlägg kan ni nog finna bilder m.m på kaninungar). O här hade jag tänkt lägga upp bilder på mina kaniner ;d
Är ni inte intresserade så behöver ni inte kolla ^^!

Premiums Syskonkärlek
"Premiums" Syskonkärlek aka Charm
Ytterstforsens Hubba Bubba
Ytterstforsens Hubba Bubba aka Hubba
Förgätmigejs Xara
Förgätmigejs Xara aka Xara
Ulaneas A Misty Day
"UlaNeas" A Misty Day aka Nelly

Sedan har jag 2 kaniner som inte används i avel längre :)
Det är Cliopatra och Chanelle ^^ Tyvärr har jag inga bra bilder på de inlaggda på datorn :/ Men det ksk kommer någon gång ^^..
Hemsidan är; www.enchantedskaniner.weebly.com :)
signatur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0