Skriver

Hej!
Just nu sitter jag o skriver lite saker om mina kaniner, hehe c(:
Har skrivit klart målen jag har tills 2011 slut och har även skrivit liite på kullplaneringen inför 2012 ;)
Hehe, eller det enda som står på kullplaneringen är Nelly <3 xd
Men ja :)
Hade tänkt skriva upp målen och så här :)

Charms mål:
Rak:
Msv
Krok: Msv
Höjd: Ska helst ha startat
Längd: Ska helst ha startat

Nellys mål:
Rak:
Msv
Krok: Msv
Höjd: -
Längd: -

Divas mål:
Rak:
Msv
Krok: Msv
Höjd: -
Längd: -

Det gör inget om målen inte blir uppfyllda, men man ska ju alltid ha något att sträva efter, inte sant:)? Det skulle självklart vara roligt om Diva och Nelly också startade höjd och längd men då jag inte fått hem Diva än och inte riktigt vet hur hon är så är det inget mål som jag vill sätta än och Nelly måste jag träna upp självförtroendet på innan jag vågar sätta det som mål på henne :).

Jaa, det var väl det;)
papper
slutsak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0