Vill ha!

Hejsan :)

Just nu sitter jag och drägglar över en kanin, som jag drägglat över rätt så länge, men en viss Ylva har bestämt sig för att behålla denna flicka, så jag kan ju bara drömma om att få henne ;c xd.. Men i alla fall, hur söt som helst är hon!
Men jag får väl trösta mig med att jag kommer få hem en annan sötnos så fort transporten löst sig:D
Drakens Tänder aka Diva :D! Om transport inte löser sig till något tidigare så får jag hem henne i början av april :D! Längtar som en tok efter tjejen!
Drakens Tänder
Visst e flickan för fin :D? Känns inte som att det är sant att jag ska få hem en så fin liten tös :D<3
(Uppfödare & fotograf Sandra Eriksson, Drakens Tänder)

Och här är fina flickan som jag vill ha så himla mycket D: ! Visst e hon fin !
(Uppfödare & fotograf Ylva Persson, www.pajaritos.se, "Pajaritos" Jackpot)

Jaa, det var väl allt :)
slutsak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0