Min Kamera

Hej!
Till er som är intresserade av vilken kamera jag har och så så hade jag tänkt skriva det här xd

I min kameraväska har jag;
*Canon EOS 1000D
*8GB SD Minneskort
*Putsduk
*Standard objektiv (EFS 18-55mm)

Ja, jag kommer köpa fler objektiv när jag samlat upp till dem, men har precis köpt min nya kamera så, alla pengar är slut :d!
Har ingen aning om vad objektivet heter egentligen, men det var vad som stod på det x)
Jaa, intressant va xd?
Men iaf, här kommer några bilder, inte så duktig på at fota men i alla fall ! :)

Canon EOS 1000D - 1
(råkade försämra kvalitén på denna bild pga att jag sparade den i GIF >-<!)
Canon EOS 1000D - 2
Canon EOS 1000D - 3
signatur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0